Specjalista ds. marketingu internetowego i social mediów

DLA KOGO KURS JEST PRZEZNACZONY?

Szkolenie przygotowuje Uczestnika/czkę pod względem praktycznym i teoretycznym z zakresu marketingu internetowego i social mediów, a także umożliwia (w cenie kursu) uzyskanie kwalifikacji i certyfikatu pozwalających na wykonywanie zawodu.

JAKI JEST CZAS TRWANIA KURSU?

30 godzin

JAKI JEST TRYB KURSU?

Szkolenie może zostać przeprowadzone w trybach: stacjonarnym wieczorowym/dziennym; e-learningowym; hybrydowym (połączeniu trybu stacjonarnego i e-learningowego). Tryb kursu dostosowany jest do programu szkolenia i potrzeb Uczestnika.

SYLABUS

  • Typizacja marketingu internetowego
  • Brand marketing i budowanie zaufania w internecie
  • Google Adwords
  • Search Engine Optimization – pozycjonowanie
  • Marketing mailingowy 
  • Problematyka obecności marki w social mediach
  • Planowanie strategii marketingowej i prowadzenie kampanii marketingowych
  • Tworzenie haseł reklamowych
  • Atrakcyjny copywriting
  • Web usability
  • Poprawa konwersji strony internetowej
  • Analiza z pomocą narzędzia Google Analytics

CZY PO UKOŃCZENIU KURSU MOŻNA UZYSKAĆ CERTYFIKAT? 

CERTYFIKAT I ZAŚWIADCZENIE

  • EVDC (European Vocational Development Certificate), wydawany przez
    Research and Development Centre ltd, United Kingdom.
  • Zaświadczenie wydawane przez KIRG.
  • Egzamin: TAK (2 ostatnie godziny szkolenia, w tym powtórzenie materiału
    i przygotowanie).

JAK MOGĘ ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

  • Zapraszamy do kontaktu: 512 276 835 (telefonicznie); centrum(at)szkolen.pl (mailowo)  – (at) oznacza @
  • Zapisy także przez Facebook: http://fb.com/portal.szkolen
  • Zobacz termin tego szkolenia/kursu na stronie